Specificaties Dual core @ 2GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core 2 Duo E4400 Boxed Review

Bogusmeister 18 december 2007, laatste update op 21 mei 2008, 1.192 views

Intel Core 2 Duo E4400 Boxed

Pluspunten

• Overklokbaarheid
  • Prestatie

Minpunten

• Geen

Algemene beoordeling
Heb deze proc op een Gygabyte p35 bordje draaien met een mooie artic freezer :)

Features
Je krijgt er een standaard koeler bij die teveel herrie maakt als je hem in je slaapkamer hebt staan of in je mediacenter wil gebruiken.

Stabiliteit & betrouwbaarheid
Ik heb hem nu een maand aanstaan 24/7 en alles draait nog net zo soepel als dag 1

Overklokbaarheid
Hij draait bij mij op 3 gig ipv de standaard 2 gig een overklok van 50% en hierbij is hij ook nog ge-undervolt. Pas als ik hem op 3.2 plaats moet ik meer sap gaan toedienen. Max overklok zonder problemen in Orthos is 3.6 gig, vraagt dan wel 1.4 volt.

Warmteproductie
Idle wordt mijn pc case niet warmer dan 23 graden, de proc draait dan met een temp van 32 graden (dit is met mijn overklok naar 3 gig) Als ik een dag aan het gamen ben komt de proc niet boven de 48 graden uit. Pas bij de overklok naar 3.6 gig vond ik zelf de temp te hoog worden, stressed werd hij in de buurt van de 70 graden na een tijdje spelen. Dit komt volgens mij door de hoeveelheid sap die je extra moet toevoegen.

De prijs vind ik erg mooi voor het overklok resultaat wat je ermee behaald.

Heb jij ook een Intel Core 2 Duo E4400 Boxed?

verwijderd

[Reactie gewijzigd door Beatboxx op 7 december 2010 17:31]