Specificaties 32GB SDHC, §0,872 per GB - Bekijk alle specificaties

Samsung SDHC 32GB Class 10 Review

Pi-Qui 8 mei 2012, laatste update op 8 mei 2012, 4.513 views

Samsung SDHC 32GB Class 10

Pluspunten

• snel

Minpunten

• niet gevonden

Ons Tv station gebruikt voor onze Full HD cams deze SDHC kaartjes van Samsung. De leessnelheid die we maten kwam op pieken uit op 27.8 Mb per sec. De schrijfsnelheid op maximaal 13 Mb per sec. Ze werken probleemloos, nog geen enkele issue mee gehad. Beter dan Sandisk of Adata die we ook hebben gebruikt.
Formatteren van 32 Gb duurt ongeveer 10 seconden.
Je kunt er 4 uur FullHD op kwijt progressive

• Windows 7 x64

Heb jij ook een Samsung SDHC 32GB Class 10?

Misschien even wat officiŽle benchmarks??? productreview: Samsung microSDHC 16GB Class 10 + Adapter review door silasje1

ik heb al met HDtune wat geprobeert.
uitstekende resultaten dus met de microSDHC :9
Ja zeker... mooie serie van Samsung! ben zelf ook van plan deze te kopen voor mijn dlsr later dit jaar.
Ik gebruik hem in mijn Canon 600d voor video opnames. In het algemeen af en toe last van buffer problemen, echter niet problematisch.

Maar zodra de kaart voor ongeveer 27gig is gevuld loopt de schrijfsnelheid althans in mijn 600d drastisch terug waardoor opnemen niet meer mogelijk is.

Geen goede aankoop voor mij dus.