Samsung E770 Zilver Review

Goldenflame 12 december 2007, 1.729 views

Samsung E770 Zilver

Pluspunten

• Bereik.
  • Gebruiksgemak.
  • Scherpe foto's (weinig ruis).

Minpunten

• Accuduur.

Algemene beoordeling:

Het is een stevige doch compacte telefoon. Bij aankoop krijg je een headsetje, boekjes een oplader en een wrist strap. Er zit verder niet veel extra's bij. Het is een lekkere stabiele telefoon en heeft een goed bereik.

Featureset:

Je hebt de mogelijkheid om het interne geheugen van 80MB uit te breiden naar max 2 GB doormiddel van een micro SD kaartje. Je hebt een aansluiting voor een koptelefoontje van samsung en aan de onderkant je oplaad slot waar je ook een usb kabel voor kan kopen voor he aansluiten aan de pc. Deze word helaas niet meegeleverd. Er zit een degelijke 1,3 MPixel camera op die erg nette plaatjes maakt.

Bereik:

Het berijk van deze telefoon is uitstekend, ik kan niet anders zeggen. Waar andere telefoons geen bereik hebben heeft deze telefoon nog bijna volop bereik. Dit is zeker een pluspunt!

Accuduur:

De accuduur vind ik wel wat kort, maar wel voldoende. Hij houdt het ongeveer 4 dagen standby uit voordat hij gaat piepen om stroom.

Gebruiksgemak:

Ik vind de gebruiksgemak van de telefoon ERG goed, ik ben er erg tevreden over. Het is even wennen als je nokia gewend bent, maar als je het eenmaal snapt dan is de indeling heel logisch. De knoppen zijn makkelijk in te drukken, en de sneltoetsen aan de zijkant/bovenzijde zijn ook erg handig. Ook zeker een pluspunt!

Design:

Een mooi en strak design, knoppen goed weggewerkt evenals de poorten. Niets op aan te merken.

Bouwkwaliteit en afwerking:

Het is een stevige telefoon die zeker tegen een stootje kan (wel eens laten vallen O-) ). Hij is mooi afgewerkt en ligt komfortabel in de broekzak :).

Stabiliteit & betrouwbaarheid:

Het is een stabiele telefoon, en doet wat hij moet doen. In de 2 jaar dat ik hem heb is hij 1x vastgelopen, en dat was na een ernstige val van de tafel. Hij werkt overigens nog wel.

Prijs:

Ik vind de prijs op dit moment zeker goed voor deze telefoon, je kan er namelijk mee bellen!!! foto's maken, geluiden opnemen, filpjes maken (ook van degelijke telefoon kwaliteit) MP3's luisteren, agenda bijhouden als wekker gebruiken en als stopwatch etc. heel veelzijdig dus.

Heb jij ook een Samsung E770 Zilver?

Een groot nadeel is de mp3-beperking. Je kunt volgens mij iets van 4 playlists met elk maximaal 30 nummers hebben. Mijn vriendin heeft er een, dus ik weet de aantallen niet exact...
Ik heb hem al bijna 2 jaar en vind de telefoon super! Ik vind dat hij niet erg onder doet voor huidige generatie telefoons. Paar kleine irritante dingetjes, zoals niet trillen bij eigen mp3-ringtone, smsinbox van 100 ofzo (gebruikt niet gehele intern geheugen).

Verder primaaaaaa ding!
Ik heb deze telefoon ook een hele tijd gehad, en ik ben er altijd ook uiterst tevreden mee geweest. Maar net wat Poolus zegt, een paar kleine dingetjes, zo vond ik het jammer dat er geen fm radio op zat.