Specificaties Tower, 5 interne + 3 externe bays - Bekijk alle specificaties

Aerocool X-Warrior Devil Red Edition Review

doelloos2 5 mei 2012, laatste update op 6 mei 2012, 1.594 views

Aerocool X-Warrior Devil Red Edition

Pluspunten

• mooi design
  • Installatie gemak
  • prijs
  • Koeling

Minpunten

• Ventilator aan de luide kant

Ik heb vandaag mijn aerocool warrior-x behuizing binnengekregen, het is een zeer mooi kast met een futuristische look.

Me vader en ik hebben ik hebben in ongeveer 2 uur over gedaan om alles te installeren.
De kabelmanagement was goed en er was veel ruimte voor de 24-pins kabel die vrij dik is(ook met sleaves is dit geen probleem).

Verder kwamen we er ook achter dat op alles luchtinlaat stof filters zitten die ook weer makkelijk bereikbaar zijn zodat je de stof kan verwijderen. Toen we alle kabels hadden aangesloten de het op zijn plek stond starten we de computer op, wat ons echter meteen opviel is het mooie design van de voorkant met de ledverlichting hier zal ik ook een foto bij doen.

Wat misschien een nadeel is is dat de ventilatoren vrij luid zijn maar dit zal vast wel te regelen zijn met een fan controller. De kast koelt echter zeer goed en de temperaturen blijven rendabel ook na het spelen van een paar uur battlefield 3.

Heb jij ook een Aerocool X-Warrior Devil Red Edition?

Hoi en welkom op tweakers :)
Leuk dat je direct op dag 1 een review van je nieuwe kast neerzet.

Je geeft een goed beeld van de kast, kun je misschien een paar kopjes / alinea's aanbrengen voor leesbaarheid?

Ga iig vooral door.
Welk moederbord heb je in deze kast geinstalleerd?
Ik heb de kast gister binnen gekregen en tot mijn teleurstelling waren de 2 fans aan de zijkant (die nota bene op alle afbeeldingen zichtbaar zijn) helemaal niet meegeleverd. Dat vind ik wel redelijk misleidend van Aerocool en ik baal hier ook wel van, want dat is de voornaamste reden dat ik deze kast heb gekocht.
Als je op de site has gekeken had je kunnen zien hoeveel fans er waren.meegelevenrd en.meestal staat dat ook op tweakers zelf maar ik snap je verwarring want ik dacht het eerst ook
welke cpu koeler heb je er op?
Hyper TX3 Evo van coolermaster
Zou je wat meer foto's willen maken van de case zelf?