Aerocool X-Warrior Devil Red Edition Review
Ik heb vandaag mijn aerocool warrior-x behuizing binnengekregen, het is een zeer mooi kast met een futuristische look.
Me vader en ik hebben ik hebben in ongeveer 2 uur over gedaan om alles te installeren.
De kabelmanagement was goed en er was veel ruimte voor de 24-pins kabel die vrij dik is(ook met sleaves is dit geen probleem).
Verder kwamen we er ook achter dat op alles luchtinlaat stof filters zitten die ook weer makkelijk bereikbaar zijn zodat je de stof kan verwijderen. Toen we alle kabels hadden aangesloten de het op zijn plek stond starten we de computer op, wat ons echter meteen opviel is het mooie design van de voorkant met de ledverlichting hier zal ik ook een foto bij doen.
Wat misschien een nadeel is is dat de ventilatoren...
Pluspunten
mooi design Installatie gemak prijs Koeling
Minpunten
Ventilator aan de luide kant
Eindoordeel
Me vader en ik hebben ik hebben in ongeveer 2 uur over gedaan om alles te installeren.
De kabelmanagement was goed en er was veel ruimte voor de 24-pins kabel die vrij dik is(ook met sleaves is dit geen probleem).
Verder kwamen we er ook achter dat op alles luchtinlaat stof filters zitten die ook weer makkelijk bereikbaar zijn zodat je de stof kan verwijderen. Toen we alle kabels hadden aangesloten de het op zijn plek stond starten we de computer op, wat ons echter meteen opviel is het mooie design van de voorkant met de ledverlichting hier zal ik ook een foto bij doen.
Wat misschien een nadeel is is dat de ventilatoren vrij luid zijn maar dit zal vast wel te regelen zijn met een fan controller. De kast koelt echter zeer goed en de temperaturen blijven rendabel ook na het spelen van een paar uur battlefield 3.
Heb jij ook een Aerocool X-Warrior Devil Red Edition?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (8)
Leuk dat je direct op dag 1 een review van je nieuwe kast neerzet.
Je geeft een goed beeld van de kast, kun je misschien een paar kopjes / alinea's aanbrengen voor leesbaarheid?
Ga iig vooral door.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/258216/TweakCV.jpg?f=community)
/u/513893/Kat.png?f=community)