Adata microSDHC 2GB Class 0 + Adapter Review

FiscBiker 19 april 2012, laatste update op 19 april 2012, 331 views

Adata microSDHC 2GB Class 0 + Adapter

Pluspunten

Minpunten

• Gammel vanaf het begin
  • Kapot in 6 maanden

Goedkoop, duurkoop is in dit geval geheel op zijn plaats. Vanaf het begin wilden beide gekochte MicroSD-kaart niet werken onder Windows, maar aangezien ze wel werkten onder FreeBSD en in het navigatieapparaat waarvoor ze waren aangeschaft, konden ze toch hun werk doen.

Na 3 maanden kreeg ik te horen dat 1 navigatieapparaat begon te haperen en nu na 4 maanden blijkt dat 1 MicroSD in geen enkel apparaat of computer en ongeacht het gebruikte besturingssysteem meer wil werken. De tweede wordt minder intensief gebruikt, maar voorlopig houdt die het dus nog wel.

Misschien dat alleen deze goedkope versie van Adata onbetrouwbaar is, maar voorlopig zal ik het merk toch geheel vermijden.

Heb jij ook een Adata microSDHC 2GB Class 0 + Adapter?

Ik denk dat je gewoon een paar slechte te pakken hebt.

Adata is een merk dat al bestaat zolang personal computers bestaan zon beetje. en staat bekend als een betrouwbaar merk.

Voorheen maakte ze alleen RAM geheugen maar tegenwoordig ook SSD en microSD en USB sticks.

Nooit problemen gehad met dit merk.

Probeer een RMA aan te vragen via Adata zelf. Ik weet zeker dat ze dit voor je oplossen.
Blijf vooral netjes. Ik kan uit ervaring vertellen dat het een coolant bedrijf is.
Ik zal het bespreken met de twee navigatie gebruikers, bedankt voor de reactie!