Sony UWA-BR100 Review

hakker3000 13 april 2012, 544 views

Sony UWA-BR100

Pluspunten

• Geen kabels of NAS meer nodig.
  • Ook HD bekijken mits je netwerk snel genoeg is.

Minpunten

• Voor onervaren gebruikers lastig om aan de praat te krijgen.
  • Weinig informatie voorhanden die duidelijk, compleet en up to date is.

Kwaliteit Score: 4
Ik gebruik de dongle met een Sony TV (KDL 40ex720) om video te bekijken vanaf mijn laptop (Core i5) via een draadloos netwerk. De TV en de laptop staan in dezelfde kamer.

Het heeft wel uren gekost voordat ik uitgevonden had om het aan de praat te krijgen. Maar dat heeft niets met het product te maken.

Al met al ben ik heel tevreden over de Dongle. Hoewel de programma's die je erbij nodig hebt niet al te gebruiksvriendelijk zijn. Maar wil je .mkv of andere bestanden via WiFi op je tv kijken, dan is het een aanrader.

• Sony KDL 40EX720

Heb jij ook een Sony UWA-BR100?

Een vraag : waarom was het zo moeilijk ? Je gaat er inhoudelijk niet echt op in ?