Adata S510 120GB Review

RoderikL 8 april 2012, 2.338 views

Adata S510 120GB

Pluspunten

• Snel
  • Goede prijs-kwaliteits verhouding

Minpunten

• Ik heb nog geen negatieve eigenschappen kunnen ontdekken.

Ik heb deze SSD nu enkele dagen in mijn bezit en heb hem ingebouwd in mijn 2 jaar oude Sony Vaio Laptop (i5 processor, 4 gb ram). Mijn algehele indruk is zeer positief, de computer is er veel sneller van geworden. Het verschil in snelheid is natuurlijk duidelijk merkbaar in opstarttijd (ongeveer gehalveerd), maar ook in het runnen van data intensieve programma's zoals simulaties van complexe systemen.

Het installeren was kinderlijk eenvoudig, gewoon in de laptop installeren en een windows CD erin doen. Het terugzetten van de data was nog enigzins moeizaam doordat mijn backup software (Acronis True Image) moeilijk deed en allerlei foutmeldingen gaf zoals: "Niet mogelijk om Acronis te gebruiken met dit type schijf". Uiteindelijk met instellingen zitten rommelen en toen deed hij het wel.

Ik heb hiernaast ook nog enkele maanden geleden de 60 gb variant bij mijn vader ingebouwd en deze runt ook nog steeds zonder problemen.

Conclusie:
Zeer tevreden, ik raad deze schijf zeer zeker aan.

Heb jij ook een Adata S510 120GB?

Graag met crystal mark even een test draaien zodat we de output kunnen bekijken :)

Link

[Reactie gewijzigd door xheroxkefx op 25 april 2012 11:16]