Aerocool XPredator White Edition Review
Ik heb nu 2 keer deze kast gekocht voor persoonlijk gebruik en ik ben nog steeds verliefd op het uiterlijk, maar ook het innerlijk van deze kast. De Vormgeving van deze kast is fenomenaal naar mijn mening, plaatjes op internet geven nog niet half weer hoe stoer hij er uit ziet. Wel erbij zeggend dat ik zwart//wit een mooie combinatie vind en misschien dat niet iedereen het daar mee eens is De vinnen aan de bovenkant zijn mooi afgewerkt en de extra optie om het dicht te kunnen schuiven is alleen maar een pluspunt. *hoewel het niet veel waarde toevoegt aangezien je altijd de beste airflow wil hebben/ Installatie-gemak is zeker gemakkelijk te noemen. Kast open schuiven en de spullen erin zetten. De Hard drives zitten in een...
Pluspunten
Mooie vormgeving Goede airflow Erg robuust Ruimte Prijs is redelijk
Minpunten
Fan controller knop snel stuk gegaan Bovenste fan niet te gebruiken voor andere koeling.
Eindoordeel
De Vormgeving van deze kast is fenomenaal naar mijn mening, plaatjes op internet geven nog niet half weer hoe stoer hij er uit ziet. Wel erbij zeggend dat ik zwart//wit een mooie combinatie vind en misschien dat niet iedereen het daar mee eens is
Installatie-gemak is zeker gemakkelijk te noemen. Kast open schuiven en de spullen erin zetten. De Hard drives zitten in een bracket met mooie grote schroeven vast. In de brackets zitten kussentjes waardoor het trillen van de schijf word tegen gegaan. Ik heb een Zalman voeding gebruikt voor het cable-management en op de cpu kabel na is allen perfect afgewerkt zonder dat het er lelijk uit ging zien. Achter de kast ziet alles er ook nog netjes uit en niet te veel door de war. Dvd Drives worden gewoon vast geklikt en hebben ook geen schroeven nodig.
De koeling mogelijkheden zijn geweldig al mis ik wel ruimte voor de H100 om aan de achterkant te monteren. Gelukkig zijn er genoeg andere plekken waar je waterkoeling met 2 fans kan plaatsen. Ook heeft de bovenkant een fan zitten die niet handig is om te verwijderen waardoor je een kant minder overhoud om koelingen te plaatsen.
Bouwkwaliteit en afwerking is top. De kappen zijn makkelijk terug te plaatsen door ze erin te zetten en ze naar beneden te duwen. Zo schuif je achter met je kabels niks weg en heb je ook geen frustratie dat je de kap zo'n honderd keer terug moet schuiven omdat ie niet goed zit. Er is echter wel 1 nadeel en dat is dat al vrij snel een van mijn fan controller knoppen is door gedraaid waardoor niet meer echt te voelen is of ik hem helemaal uit heb gezet of aan. Wel kun je de knop er tijdelijk afhalen, goed draaien en knop er weer terug op zetten
Al met al een zeer goede behuizing
Edit: Foto's zijn licht out-to-date vanwege "kleine" hardware veranderingen, dit zijn de foto's van dag 1 op aankomst.
Heb jij ook een Aerocool XPredator White Edition?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (13)
Thanks
Jammer
de build ziet er verder heel netjes uit iig en idd: hippe kast.
[Reactie gewijzigd door dmvdberg op 25 juli 2024 02:44]
De kast zelf valt wel mee hoe hoog hij is, het zit hem meer in het feit dat het moederbord zo hoog moet/zit, direct tegen de bovenkant aan.
PS: het valt me nu pas op dat ik wel even mijn kledingkast dicht had mogen doen
Gewoon design dingetje van de kast
[Reactie gewijzigd door dmvdberg op 25 juli 2024 02:44]
alvast dank!
dit word mijn nieuwe behuizing
Alvast bedankt!
[Reactie gewijzigd door sjettepetJR. op 25 juli 2024 02:44]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/346228/i.jpeg?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/258216/TweakCV.jpg?f=community)