Iomega Desktop Hard Drive 1TB Review

Heineken 8 november 2007, laatste update op 25 augustus 2008, 977 views

Iomega Desktop Hard Drive 1TB

Pluspunten

• Mooie behuizing, goed compatible, snel, duidelijke handleiding meer dan voldoende bijgeleverde kabels.

Minpunten

• Groot, maar veel lawaai.

Mobiliteit Score: 2
Een erg fijn apparaat wat makkelijk te bedienen is en geen speciale software nodig heeft. Via FireWire reageert de schijf erg snel. Hij doet alles waarvan je verwacht dat hij het zou doen. Ik heb de schijf ingesteld op RAID1 voor maximale veiligheid en dit was zeer simpel te regelen.

De nadelen van het apparaat zijn dat de omvang nogal groot is. Hij staat op de hoek van m'n bureau en ik ga hem daar voorlopig niet vandaag halen. Daarnaast kan je goed horen als er iets op de schijf gelezen of geschreven wordt.

Heb jij ook een Iomega Desktop Hard Drive 1TB?

Hmmz..het is nog erg karig allemaal, bijv. je geeft aan vol groen bij betrouwbaarheid, maar waar heb je dat op gebaseerd? en over welke tijdsperiode..hoe warm word hij dan .. wat was de prijs..hoeveel per mb..hoeveel decibel komt eruit ong..ik zeg maar wat..enzovoorts dus..

edit: typo

[Reactie gewijzigd door Only op 8 november 2007 20:17]

Misschien een paar foto's erbij