Logitech Wireless Marathon Mouse M705 Review

Quad 19 maart 2012, laatste update op 19 maart 2012, 746 views

Logitech Wireless Marathon Mouse M705

Pluspunten

• Batterij duur (3 jaar)
  • Opties
  • Driver ondersteuning

Minpunten

• scrollknop wat hard.

Kleine aanvulling / onderbouwing op door mij ingevulde scores:

Ergonomie
Ik heb ergonomie 4 sterren gegeven, omdat hij vrij lekker in de hand ligt, maar soms wel het idee heb dat hij wat compact is.
De scrollknop komt beetje hard over, niet echt super voor je vingertoppen ;) .

Functionaliteit
Functioneel gezien doet hij alles, de 'marathon' scroll is ook relaxed.
Mindere kant van de scroll is de scrollclick, die werkt niet altijd vlekkeloos, maar een kniesoor die daarop let.

Precisie
Fijne muis, goed in FPS games en geen problemen met verschuivingen als je muis iets optilt.

Vormgeving
Hij lijkt soms wat groter op foto's, echter is hij maar net groot genoeg voor mijn hand, een voldoende dus.

Bouwkwaliteit
Stevig gebouwd, prettig vast te pakken en goede grip.

Drivers en ondersteuning
Fijne software, mijn keyboard werd ook direct meegenomen en die heeft ook ineens mooie popups bij skippen pauzeren en volume e.d.
Je kan de knoppen verschillende functies aanwijzen en batterylife is goed in kaart gebracht (negenhonderdzoveeldagen nog resterend).

Ik had hem in een aanbieding gekocht, incl kortingen kreeg ik hem voor 23,- mee, wat dus mooi goedkoop is voor dit prachtig muisje!

Algemeen
Een perfecte muis om te gebruiken (dagelijks gebruik) en mee te nemen (batterij duur / nano receiver en compact).
Ligt dus goed in de hand, en mocht hij ooit kapot / kwijt zijn weet ik zeker dat ik deze opnieuw haal.

Heb jij ook een Logitech Wireless Marathon Mouse M705?