Griffin Elevator Review

Rotje333 25 februari 2012, 855 views

Griffin Elevator

Pluspunten

• Super duurzaam
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Wiebelig

Kwaliteit Score: 4
Een nette stand die ik gebruik om te draaien met mijn MacBook Pro. Scheelt mij een hoop (kostbare) ruimte, maar beschermt mijn MacBook ook tegen omvallende drank, wat op een feest nog wel eens wil gebeuren.

De stand is heel simpel opgebouwd, het is een kwestie van de 2 poten in de basis schuiven en je bent in principe al klaar. Je kunt daarna ook nog 2 extra clipjes aan de poten schuiven zodat de laptop er niet vanaf schuift. Dit gebeurt sowieso al niet door de anti-slip laag op de poten.

Doordat de stand heel makkelijk te monteren en te demonteren is, is het erg makkelijk om deze mee te nemen in de doos, die makkelijk in een gemiddelde tas past. Opbouwen kost ongeveer 30 seconden.

Een negatief puntje aan de stand is dat hij af en toe nogal wiebelig is. Wanneer er veel getypt moet worden wil de laptop nog wel eens een seconde of 5 door trillen, al met al niet echt hinderlijk, maar wel jammer.

Heb jij ook een Griffin Elevator?