Logitech Mini Boombox Review

roundlet 15 februari 2012, laatste update op 15 februari 2012, 3.626 views

Logitech Mini Boombox

Pluspunten

• accu duur
  • geluid
  • formaat
  • uiterlijk

Minpunten

• boombox= het niet echt

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik heb deze gekocht omdat ik graag overal muziek wilde hebben en een hekel aan draden heb.
Na een tijdje wiggen en wegen deze speaker gekocht.

Eerste keer gebruik.
Om de accu goed te houden heb ik hem eerst opgeladen. Er worden gelukkig een lader mee geleverd.
Het apparaat is erg klein en dat bevalt mij goed. In de verpakking zit helaas geen hoesje voor de speaker.
Na het opladen(wat wel een paar uur in beslag neemt,maar inprinciepe kan je hem gebruiken tijdens het laden). Na het aanzetten, moet je je vinder op het blutooth icoon houden waarop je kan gaan pare met je telefoon.Fluitje van een cent.

Geluid.
Toen hij zijn eerste klanken gaf schrok ik me rot. Wat een volume kan hij weergeven. Maar bij hoge volume hoorde ik geluiden die ik niet wilde horen. Daarom ben ik gaan zoeken naar een andere audio player op mn Samsung galaxy s. Snel kwam ik op poweramp uit. Hierin zit een equalizer ingebouwd. Hier heb ik een tijdje gespeelt en nu heb ik tot vrijwel zn max volume een goed geluid.
Is het eeen boombox? Nee zeker niet. Maar het levert wel een goed geluid bij zowel hoge en lage volume.

Daarom vind ik het zeker zijn geld waard. ik luister van alles, maar alles komt er vrij helder uit(het blijft een klein speakertje en het is geen hifi installatie). Maar menig mens doet het verbazen wat er voor geluid uit komt.

Accu.
Ze geven aan dat de accu 10 uur mee gaat. Weet niet of het waar is, maar hij gaat wel heel erg lang mee.
Een dagje strand of een dag werken red hij wel.

Bediening.
Hij heeft touch knoppen, handig? Ik weet het niet, aan de ene kant zitten er geen bewegende knoppen op. Dus kan het ook niet stuk. voor de rest werk het goed.

Trillen.
Ik las op internet dat hij verschoof bij hoge volume. Maar heb er zelf totaal geen last van.

bellen.
zelf vind ik het een onzin functie. Maar het werk wel.Ik ben goed te verstaan en je verstaat de andere uiteraard ook goed.

Conclusie.
Ik ben er zeer tevreden mee, hij doet veel meer dan ik ooit had verwacht. Hij kan flink wat geluid procederen. Ik denk er heel veel plezier mee t gaan hebben, Ik gebruik hem nu al elke dag en overal. Omdat hij zo klein is. Past hij ook overal in.
Voor mensen die internet af speuren, je leest vaak slechte dingen over dit ding. Ik ben geen audiofiel . Wel heb ik veel audio verkocht als verkoper en heb ik zelf aardig knap spul thuis staan. Voor draagbaar media is het een heel leuk apparaat!.

Heb jij ook een Logitech Mini Boombox?

Bedankt voor je review :)
Graag gedaan. Ik gebruik hem gemiddeld 10 uur per week in een grote hal(waar een aardig voet all veld in kan) met erg veel omgeving geluid. Met gehoor bescherming kan je hem binnen een straal van tien meter prima horen, en hij gaat nog steeds acht uur op zijn accu mee.