Specificaties 500W (80 Plus), semi-modulair - Bekijk alle specificaties

OCZ ModXStream Pro 500W Review

Namsan 1 februari 2012, laatste update op 2 februari 2012, 1.265 views

OCZ ModXStream Pro 500W

Pluspunten

• Zeer stil, compleet geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Minpunten

• Niet geheel modulair.

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 4
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 4
Mijn ervaring met de OCZ ModXStream Pro 500W is erg positief.
De voeding wordt geleverd met handleiding, ruim voldoende kabels en een etui voor het opbergen van de kabels. Dit laatste is wellicht wat overbodig maar het zorgt wel voor een verzorgde uitstraling.
De voeding is modulair, d.w.z. kabels kunnen optioneel op de voeding worden aangesloten. Alleen de 20/24-pin ATX connector en 8-pin en 4-pin CPU connectoren zitten vast aan de voeding. Deze hadden wat mij betreft ook modulair mogen zijn. Met name de 8-pin en 4-pin CPU connectoren zullen niet gelijktijdig gebruikt worden. De kabels die meegeleverd worden zijn gesleeved en van goede kwaliteit.
Wat me in positieve zin opviel was de geluidsproductie van de voeding of beter gezegd van de fan die voor de koeling van de voeding zorgt. De fan doet vrijwel geruisloos zijn werk.
Vooralsnog presteerd de voeding prima. De voeding heeft geen enkel probleem met een configuratie die o.a. bestaat uit een Intel Core i7 2600K processor, 4x4GB DDR3 1333Mhz geheugen, MSI R6850 Cyclone Power Edition/OC videokaart en 2 SATA-2 harddisks.

Heb jij ook een OCZ ModXStream Pro 500W?