AOpen ES45B Review

Lekkere Loempia 24 september 2007, 1.565 views

AOpen ES45B

Pluspunten

• degelijke voeding
  • prijs
  • lekker grote, mooi verlichte aan/uit knop

Minpunten

• zijpanelen

Kwaliteit voeding Score: 4
Gekocht voor een budget pc. Kast behoort tot 1 van de weinige die in deze prijsklasse een 350W voeding meelevert bij de kast. Het blijft echter een kast met kwaliteit van A-Open. Goed verpakt en met het gebruikelijke zakje schroeven en uiteraard een korte instructie bij het openen van de doos.

Wat mij opviel is dat er ontzettend veel ruimte is voor schijven en optische drives voor een kast als deze. Zelf heb ik ook een H600C onder handen gehad. Deze is duurder en lijkt minder ruimte te hebben. Mooi pluspunt.

Een goed minpunt is de bouwkwaliteit. Opzich is de kast goed solide en vrij degelijk. De zijpanelen zijn echter wat onhandig. Eraf halen gaat prima, maar terugplaatsen lijkt niet zonder enige moeite te gaan. Bij een betere afwerking was het echt een perfecte kast geweest!

De voeding is niet superstil, maar stil genoeg om het als prettig te ervaren. Ik dacht met deze aanbesteding op kwaliteit ingeleverd moest worden, maar dat veel heel erg mee. Ik ben dik tevreden over de kast en zeker voor de prijs. Zeker een aanrader als je een goede pc wilt bouwen, maar niet teveel aan de kast wilt uitgeven. Het is zeker de euro's waard :)

Heb jij ook een AOpen ES45B?

Moet ik toch wel wat aan toevoegen.
Voeding heeft maar 1 sata aansluiting.
Stekker van de voeding krijg je er niet bij.