Specificaties Draadloos Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech MK260 Wireless Combo Review

ypoora1 29 januari 2012, laatste update op 29 januari 2012, 1.121 views

Logitech MK260 Wireless Combo

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Morsbestendig
  • Ergonomish(als je niet al te grote handen hebt)
  • Heel makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Muis ietwat klein
  • Mist sommige functies
  • Shift-toets beetje klein

Weer een mooie middenklasser van Logitech. Ik typ deze review er zelfs op.

VORMGEVING
Simpel, Goed, En past nog bij mijn z323 ook! :) Zelfde voor de muis!

TOETSENBORD
Gewoon goed. Zeer stil toetsenbord, en typt goed. Eerst nog wat sponzig maar na een weekje gebruik zo gefixt.

MUIS
Een betrouwbaar en comfortabel ding. Voor sommigen misschien een beetje klein. en *Zucht*: maar een 3-knops. Ik had wel wat zoomknopjes kunnen gebruiken :|

OVERALL
Klasse setje, wireless doet het meteen zonder drivers, maar mist functies die ik op mijn lidl toetsenbordje van tien euro had :? En muis is niet meer helemaal van deze tijd. Past overigens wel goed bij de z323 speakerset ;)

• Mijn trouwe Windows-PCtje :)
  • Windows XP

Heb jij ook een Logitech MK260 Wireless Combo?

Werkt de muis op alle oppervlakken naar behoren? (een broek, laminaat, tafel, etc)

[Reactie gewijzigd door eL_Jay op 7 juli 2012 14:05]

De muis werkt goed met en zonder muismat. Heb hem ook al eens op de armleuning van mn bank gebruikt. En ja, op een broek doet hij het.