Logitech S200 Review

RoeAntSte 9 september 2007, 608 views

Logitech S200

Pluspunten

• mooie afwerking
  • goede kwaliteitsprijs verhouding

Minpunten

• geluid klinkt hol
  • stoort af en toe

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Toen ik mijn computer kocht kreeg ik dit setje er "gratis" bij. Nou is de prijs die ik overal lees behoorlijk laag, dus ben ik daar vanuit gegaan (17,50)

Het geluid klinkt goed, de mogelijkheid om de subwoofer appart af te stellen werkt goed. De rechtersataliet biedt de mogelijkheid om een microfoon en een koptelefoon aan te sluiten.

Zolang je de muziek niet te zacht zet klinkt alles redelijk, beter dan je zou verwachten voor zo'n prijs. Als je hem hard zet houd hij zich redelijk, maar word zeker de bas wat minder. Op laag geluidsniveau klinkt het geluid hol, waardoor je hem vanzelf harder zet.

De set ziet er mooi uit met de zilver/zwart combinatie die bij m'n beeldscherm, toetsenbord, muis en computerkast past.

Helaas stoort de set af en toe, maar omdat dat niet zo vaak gebeurt, heb ik er niet zo veel last van.

Heb jij ook een Logitech S200?

Heb je je pc wel aan een geaard stopcontact zitten?
Anders wil het geluid wel eens storen, heeft me buurjongen ook.
ook zijn pc niet aan een geaard stopcontact.
mijn pc is geaard ja :)