Arctic Accelero S1 Review

Burgerman 26 augustus 2007, 817 views

Arctic Accelero S1

Pluspunten

• uitermate stil
  • zeer betaalbaar
  • koelt goed

Minpunten

• RAM sinks plakken niet goed

Koelvermogen Score: 4
Geweldige koeler. Koelt beter dan de standaard koeler van mijn Sapphire X1950 en maakt geheel geen geluid.

Installatie van de RAM sinks was het lastigste onderdeel. Ze plakken niet voldoende om te blijven zitten. Uiteindelijk bleven ze met wat 'gummi' van mijn oorspronkelijke koeler wel ziten.

Installatie was voor het overige goed te doen. Gezien alle negatieve opmerkingen daarover viel me dat niet tegen. Bij de versie van de S1 die ik had zijn bovendien alle benodigdheden (RAM sinks, andere kleine koelelementen) bijgeleverd.

Heb jij ook een Arctic Accelero S1?

kort maar krachtig. Foto's zou ook nog leuk zijn. O-)
Ik heb dezelfde combo, ook met een X1950(XT). Ik heb er alleen wel 2 Arctic 80mm fans op gezet, die recht op de heatpipes blazen, waardoor hij echt super koelt. En ik hoor hem niet (in tegenstelling tot de stockkoeler :P)

En dat over die ramsinks heb ik vaker gelezen, maar bij mij zitten ze muur vast hoor..
M'n pa heeft deze koeler ook gekocht voor z'n 7800GT. Prima koeler, geluidstil en de koelprestaties zijn gewoon goed! Alleen jammer van die ramsinks, die plakken idd vrij slecht. Bij het monteren vielen ze er al weer af. Maar wat secondelijm doet wonderen (A)
secondelijm op je heatsinks? weet je zeker dat dat goed is? :?
Secondelijm geleid toch geen warmte :S