Logitech N700 Speaker Lapdesk Review

peltco 1 januari 2012, 1.033 views

Logitech N700 Speaker Lapdesk

Pluspunten

• Erg sollide,
  • padded onderkant (dat maakt het erg confortabel om te gebruiken als je een laptop op je schoot wilt houden),
  • ventilator om laptop cool te houden

Minpunten

• prijzig
  • geen plug voor oordopjes

Kwaliteit Score: 5
Ik heb eerst een aantal goedkopere (10 euro) cool pads gehad. Deze gingen echter snel kapot en maakte veel lawaai. Mijn laptop word erg warm zonder coolling (zeker als hij iets weg zakt door hem op een kussen te zetten). Na lang zoeken heb ik de logitech N700 gekocht en ik ben zeer tevreden.

Door de iets wat gebogen en gestoffeerde onderkand is het erg confortabel om hem op je schoot te houden. Ook blijft hij door de vorm stevig staan op de ronde zijkanten van de bank. Ook de cooling werkt prima. Het is zeker niet een pad die de meeste cooling geeft maar hij heeft 1 grote ventilator zie zeker het zijn werk doet. (En dan bedoel ik het veschil tussen zo warm dat je de laptop niet meer confortable vast kan houden op sommige punten tot iets boven kamertemperatuur. Ik heb geen temperatuur sensors dus ik zou niet precies weten wat de temperaturen zijn. Vooral bij gaming is het zeker merkbaar verschil). Ook een groot voordeel is dat de ventilator heerlijk stil is. (Ook na 6 maanden intensief gebruik)

De speakers zijn redelijk (niet goed, maar voor mij ook zeker niet slecht) ookal gebruik ik deze relatief weingig. En het enige ding dat ik mis is een headphone jack. (Ookal kan ik uiteraard de headphone van mijn laptop gebruiken door de default sound kaart in windows in te stellen het zou het switchen tussen headphone en speakers makkelijker maken)

Heb jij ook een Logitech N700 Speaker Lapdesk?

helemaal mee eens met deze review.
Heb hem zelf ook en hij bevalt prima. Kan me in zowel de positieve asl negatieve punten helemaal vinden. Complimenten voor de review