Specificaties 24" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster S24A350H Zwart Review

sfranken 27 december 2011, laatste update op 27 december 2011, 2.546 views

Samsung Syncmaster S24A350H Zwart

Pluspunten

• Helder scherm met goede kleurweergaven en een snelle resonsetijd

Minpunten

• Voet is heel erg plastic

Ik he deze monitor nu een paar weken nadat mijn oude monitor het begeven had. Ik gebruik hem vooral om te programmeren onder Ubuntu en zo nu en dan eens een film te kijken of Saints Row te spelen. Daar heb ik geen enkele problemen mee en de monitor gedraagt zicht prima.

Algemene beoordeling
Het scherm is zeer helder en zeer scherp en is van een redelijk afstand zeer goed te lezen. Een hele goede monitor voor mij dus, ook omdat het beeld niet dusdanig scherp is dat je ogen er moe van worden. Het is (voor mij althans) precies goed.

Featureset
De resoluties en het menu is goed, helder en makkelijk in te stellen. Wat ik een beetje jammer vind is dat er alleen HDMI en VGA opzit, geen DVI. Dan moet je dus een convertertje kopen. NIet het einde van de wereld, maar een beetje jammer.

Kleurweergave, ghosting, contrast en helderheid en pixeldefecten
Kleurweergaven is in mijn ogen goed, net als het contrast en de helderheid. Ik heb in de paar weken dat ik de monitor heb geen enkele klachten gehad. Ook heb ik geen enkel pixeldefect kunnen constateren, dat is zeker een pluspunt (als je de prijs bekijkt)

Bouwkwaliteit en afwerking
Die had wat beter gekund in mijn ogen. De voet voelt erg gammel aan en het is wel erg plastic, maar wat wil je dan ook voor 150 euro ongeveer. Na een tijdje went het wel.

Vormgeving
De voorkant van het scherm is mooi rond en met een heldere strook eromheen. De achterkant is lelijk, geribbeld, maar die zie je toch niet.

De prijs is zeer goed, 150 euro (BCC) voor een 24 inch monitor vind ik niet verkeerd.

PS
Dit is mijn eerste review voor tweakers, dat is denk ik wel te zien.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster S24A350H Zwart?

Misschien kan je ook wat foto's toevoegen?
En hoe zit het met de kijkhoek volgens de specs is deze goed en in werkelijkheid?
Verder zeer goede review!
Fotos waarvan? Een monitor? Dat vind ik een beetje onzin eigelijk. Hij ziet er op de afbeelding hier 100% uit zoals ik 'm op m'n bureau heb staan.

De kijkhoek heb ik niet getest, ik zit er altijd gewoon recht voor namelijk.