TP-Link TL-WN951N - Reviews

Specificaties WiFi-N (2,4GHz) max. 300Mbps met PCI - Bekijk alle specificaties

TP-Link TL-WN951N Review

nipmuc 4 december 2011, 1.378 views

TP-Link TL-WN951N

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• Valt om de drie uur uit. (letterlijk)

Niet kopen.Ik heb alles geprobeerd om deze kaart fatsoenlijk aan de praat te krijgen, maar het lukt gewoon niet.
Het ligt ook niet aan mijn internetverbinding, ik heb bij twee vrienden van mij deze kaart ook geprobeerd te gebruiken, maar daar viel hij ook gewoon telkens weer uit... Bij drie verschillende draadloos internet providers werkt hij dus in ieder geval NIET!
Ik geef je een tip, koop dit prulding niet!

Heb jij ook een TP-Link TL-WN951N?

Ik kan niet zeggen dat ik die mening deel. Ik zou hem RMA doen want die van ons werkt gewoon wel goed door 2 betonnen muren heen!
Inderdaad, als iets niet goed functioneert hoeft dat niet meteen te zeggen dat het product slecht is, het kan net zo goed stuk zijn.
Ik heb hem paar weken terug al weer terug opgestuurd inderdaad. En ja dit is gebaseerd op alleen mijn ervaring, maar die ervaring komt wel van dit product. Ik wilde mensen alleen maar ´waarschuwen´ voordat ze deze ook zouden kopen en dezelfde ervaring krijgen. Andere reviews zijn er namelijk niet. Ja wel van die nutteloze tabelletjes met alleen maar sterren, daarvan krijg je geen goede indruk van het product. Althans dat vind ik...
Een goede indruk van het product krijg je op basis van deze review ook niet. Meer dan dat jij het niet aan de praat krijgt staat er niet. Geen echte ervaringen, metingen, foto's, onderbouwing etc.
Dat dit eerder een geklaag is omdat het niet werkt. i.p.v. een review is duidelijk. En dan nog zeggen dat mensen dat ding niet moeten kopen, omdat hij toevallig bij jou niet werkt gaat wat te ver. Ik heb hier twee systemen staan met zo'n kaart, en draaien onder windows 7 64 bit en werkt gewoon goed. Maar goed de TP-Link kan net zo goed een defect hebben wat deze klachten veroorzaken.

[Reactie gewijzigd door MisterJD op 5 december 2011 16:00]

Je 'review' lijkt op een paniek reactie op een kapot product. Zo kan je dus geen "review" schrijven. Zoals Stverschoof al stelt: RMA sturen

Zelfs 1 ster hiervoor is al teveel
Hier ook een kaart draaien zonder problemen!

[Reactie gewijzigd door elpirato op 18 januari 2012 13:47]