Specificaties DLNA -support, WiFi - Bekijk alle specificaties

Xtreamer Prodigy Review

Misser 30 november 2011, laatste update op 30 november 2011, 1.370 views

Xtreamer Prodigy

Pluspunten

• Eerste media player die automatisch naar 3d schakeld.

Minpunten

• hdmi 1.4 en geen optie om aan te passen naar hdmi 1.3a

Geluidskwaliteit Score: 3
AApostolovski heeft gelijk, vergat alleen de 3d futures

3D werkt alleen met een hdmi 1.4 tv:(50vt20 in mijn geval) maar dan is audio uit ook beperkt tot 2.1. hdmi 1.3 met ps3 wat wel werkt werkt niet . PS3 doet 3d en 5.1/7.1 via hdmi met lx70 amp. Met nightly build 29-11 speelt de xtreamer ultra ook blu-ray iso's. Ik heb z nu alle vier. En 5.1/7/1 audio ga voor mkv en handmatig de tv naar 3d schakelen als het nodig is. De prodigy doet het automatisch maar qua audio ben je dan beperkt aan de tv speakers. Ik ben geen audiophile maar 2.0 of 2.1 missed toch iets tov 5.1/7.1

Xtreamer prodigy?? als je een een hdmi 1.4 amp heb misschien wel waard. HDMI 1.3 vorig jaar amp, vergeet het maak er een mkv van. Handmatig naar 3d mode gaan is een paar knopjes indrukken.
De prodigy heeft now wat leuke futures, dus gaat mijn slaapkamer xtreamer vervangen net zoals de ultra de pro vervangt. Echter voor 3d? als alles 1.4 hdmi misschien waard, connected op die manier krijg je via menu de optie 3d. En tv schakeld mooi over. Of het wisselen van een naar de andere afstandbediening is? geen idee. scheelt 5 seconden.

• Panasonic 50vt20 3d
  • PS3
  • pioneer lx70

Heb jij ook een Xtreamer Prodigy?

Sorry, maar ik begrijp bijna niets van je verhaal. Is dit een review? Je praat alleen over 3D.
Doorgaans is een review je eigen interpretatie van een gebruikservaring. Het is niet logisch door te gaan op een review van iemand anders. Misschien nog een poging wagen?

Daarnaast is je tekst ook totaal niet leesbaar.
Los van het feit dat de review niet echt van goede kwaliteit is, hierbij een toelichting over HDMI 1.3 icm 3D.

HMDI 1.4 is de standaard voor 3D. Veel apparaten ondersteunen geen 3D i.c.m. HDMI 1.3.
Daarnaast is het zo dat wanneer het wel mogelijk is om 3D aan te stutren i.c.m. HDMI 1.3, dan worden alsnog niet alle formaten etc ondersteund. HMDI 1.3 kan bijvoorbeeld een 3D film niet in full HD (1080p) doorzenden.

De Xtreamer Prodigy is in dit geval dus niet echt een uitzondering. Als je bijvoorbeeld op google zoekt naar HDMI 1.3 en 3D, dan kun je een flink aanal resultaten tegen over 3D i.c.m. HMDI 1.3.

[Reactie gewijzigd door AndereKoekoek op 30 november 2011 11:58]

Wil echt niet vervelend doen en als een taal purist optreden maar ik begrijp echt helemaal niets van deze review.

Waarder het natuurlijk dat je best doet om een review te plaatsen, dat siert je natuurlijk want dat is vrijwillig en kost je tijd maar laat je reviews voortaan eerst lezen door iemand voordat je hem online zet want dit is echt onleesbaar en onbegrijpelijk.

Sorry!

[Reactie gewijzigd door rikoos op 30 november 2011 13:22]