Specificaties 15,6" (1366x768), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus K53SV-SX174V Review

129809 25 november 2011, laatste update op 25 november 2011, 904 views

Asus K53SV-SX174V

Pluspunten

• Prestaties
  • Goede Grafiks
  • Mooie design
  • Goed voor games
  • Nvidia GT 2 Gigs

Minpunten

• Trage HDD
  • 4 gig wienig
  • Glanzend sherm

Al aantal weken wou ik een goede laptop hebben. Nu dus met aanraden van jullie mede tweakers op de forum naar deze laptop gekeken.

Dus vorig week naar Paradigit in Amersfoort geweest. Goede uitleg echter verkeerde product meegekregen. Hier was ik totaal niet blij mee had namelijk een Asus K53SV-SX798V me gekregen. De volgende dag terug gegaan naar Paradigit Amersfoort. Deden ze redelijk moeilijk om me laptop die ik nog geen 24 uur te rug te nemen. En het leukste is dat ze zijden wat hier staat geven we ook de klanten mee. Dus na een discussie van meer dan 1 uur me geld terug gekregen. Ik blij. En ga hier ook niet verder op in waar we het over hadden. Wand in het algemeen is Paradigit goed met hun klanten. Dus ik met het geld naar buiten en nog geen 2 meter verderop ben ik naar Mycom gegaan

Hier iemand aangesproken en werd al meten verliefd op deze laptop. Het leukste vind ik ook meteen dat de medewerkers daar bij Mycom Amersfoort onderling in discussie gingen naar een goede laptop. De ene zij het is een echte goede game laptop de ander zij deze is zeker goed alles kun je er mee spelen. Moet zegen dat ik door Mycom in Amersfoort zeer goed ben geholpen. Bij hun ook nog extra 8 gig OCZ geheugen gehaald. Wilde zelfs voor een SSD gaan. Hebben ze me geadviseerd om daar mee te wachten en eerst zo te gamen. Ja ik heb deze voor het gamen genomen. Dus even over Mycom in Amersfoort,, Als je goede info wil over laptops adviseer ik om daar heen te gaan.

Dus Thuis aangekomen om de laptop te gaan testen op het gamen. Nou schrok ik. Geen een game dee het normaal. Dus ik zoeken op tweakers en kwam al snel achter dat de drivers ge update moest worden. Dit dus gedaan. en Meteen Battlefield ge instaleerd en WHOOOOOOOO

Kan alles op Hi spelen zonder lag heb dan ook max een fps van 31
MW3 op aller hooste setting heb ik een FPS van 33

voor de rest maakt hij tijdens de gamen het redelijk wat geluid kwa fans. Maar dat is ook redelijk normaal.
Voor de rest kwa performens is die goed je kan makkelijk tijdens de gamen TS aanzetten en steam chat gebruiken. Voor de rest geen op en aanmerkingen aan deze geweldige laptop. Eigenlijk wel sherm is wel glanzend dus als de zon schijnt zie je je zelf heel goed terug. Geheugen zou ik wel upgraden. En meschien een snelle SSD erin is een aanrader

Hier een filmpje van deze laptop.

Hier een goede performens post

Een aanrader als iemand een goedkope game laptop wil kopen.

Dit is me eerste review dus let niet op de typ fouten.

Heb jij ook een Asus K53SV-SX174V?