Specificaties all-in-one (Kleur) - Bekijk alle specificaties

HP PSC 1510 Review

bredend 11 augustus 2010, 781 views

HP PSC 1510

Pluspunten

• ideaal als je af en toe wat moet scannen of printen.

Minpunten

• Minder geschikt voor foto's

Scansnelheid Score: 3
Scankwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 3
Afdrukkwaliteit Score: 3
Drivers en stabiliteit Score: 4
Inktverbruik Score: 3
Ik heb verder geen ervaring met de modernere printers of scanners en heb daarom geen goed vergelijkingsmateriaal.

Ik gebruik de printer om af en toe een routebeschrijving, kaartje of document uit te printen. Dit gaat gewoon lekker rap, het is niet nodig om wat te drinken te pakken tijdens het uitprinten ofzo ;)
Bij het printen van foto's kan je nadien wel duidelijk zien hoe breed de spuitkop is. De inkt word niet echt goed gedoseerd. Ook is de kwaliteit niet hoog, maar ik heb het met de normale instelling op normaal papier gedaan om te testen. Bij gebruik van HP inkt en HP fotopapier zijn de resultaten prima. Niet zo goed dat foto's zo het fotoalbum in kunnen, maar voor knutselen of in een lijstje zijn de afdrukken erg geschikt.

Met de scanner heb ik een aantal foto's gescant. De scanresultaten zijn gewoon in orde. Ik kon geen grote afwijkingen vinden. Ook de software (zonder alle extra software die er standaard bij zit) werkt prettig.

De scanner gebruik je ook voor het calibreren van de printer. Erg handig!

Heb jij ook een HP PSC 1510?