Acer Aspire 5613ZWLMi Review

simonv5010Newbie 30 juli 2007, 636 views

Acer Aspire 5613ZWLMi

Pluspunten

• licht genoeg dus goede mobiliteit. mooi beeldscherm voor foto's. snel genoeg voor tekstverwerking en internetten,

Minpunten

• tekleine harde schijf als je veel download. ram geheugen is mischien iets teweinig voor Vista of zwaardere progamma's.

Ik heb deze laptop nu 3 maandjes. ik gebruik hem hoofdzakelijk voor tekstverwerking en internetten en veel multitasken en daarnaast nog wel foto's bewerken. hij is zowel voor school en prive. Het is een prima laptop voor mensen die hem voor de zelfde functies gebruiken als dat ik doe. hij is niet zwaar en laad redelijk snel op. de hitte die hij produceert is naar mijn mening niet hinderlijk. het is gewoon een prima dingetje voor 80% van de computer gebruikers. hij kan alles wat die 80% wil dat die kan en dat is dus tekstverwerken en internetten. en dankzij de 15.4 inch is hij prima draagbaar . Ik weet ook wel dat het geen topmodel is maar ik hoe geen topmodel want ik haal er dan toch niet uit wat er in zit. ik doe dat nog niet eens met deze laptop. prima dingetje dus voor heel veel mensen.

Heb jij ook een Acer Aspire 5613ZWLMi?

Helaas... Van deze review word ik helemaal niets wijzer.
Zou je deze review even willen herschrijven? Hier hebben 99% van de mensen niks aan.

Kortere zinnen en alinea's maakt het tevens beter leesbaar.
De punten uit de positieve en negatieve eigenschappen zou ik even uitwerken in de hoofdtekst. En dan de + en - eigenschappen even heel puntsgewijs opnoemen als samenvatting. In je verhaal kun je het beste even kopjes maken zoals ze ook in de beoordeling staan (dus een kopje 'featureset', 'prestaties', enzovoorts) en dan per kopje even een paar regels uitleg over waarom je dat vindt.