Sitecom Homeplug Single 500Mbps LN-507 Review

Slother 19 november 2011, 1.638 views

Sitecom Homeplug Single 500Mbps LN-507

Pluspunten

• Makelijke installatie
  • Snelheid lijkt op klein niveau perfect behouden

Minpunten

• Valt heel af en toe eventjes weg

Beheerbaarheid Score: 4
Ik zocht een powerlan om mijn netwerkje boven dat draait met de switch Sweex SW128 te connecteren met de wireless router die beneden staat.

De installatie liep uitermate makelijk. Kabeltje in de connector, en de router, boven kabeltje in de connector en de switch en het werkte.

de powerlan op zich geeft de volledige snelheid van het internet door (25Mbit) grotere snelheden kan ik niet echt testen doordat onze router maar 100Mbit poorten heeft.

Als het werkt, doet het zijn werk goed, maar gemiddeld gezien om de week valt de powerlan uit voor een paar minuutjes. Uit het stopcontact halen, en terug inpluggen heeft geen zin, na enkele minuutjes begint die spontaan terug te werken, dus als je gewoon surft o.i.d. dan maakt dit niet zoveel uit. Ik daarentegen wil wel eens COD spelen, dan is dit probleem af en toe wel vervelend.

Daarbuiten ben ik wel tevreden over dit product.

Heb jij ook een Sitecom Homeplug Single 500Mbps LN-507?