Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX518 Review

Zilver 27 juli 2007, 373 views

Logitech MX518

Pluspunten

• Snelheid, nauwkeirigheid.

Minpunten

• Vormgeving voor grote handen.

Omdat ik nogal grote handen heb, had ik in het begin last van de vormgeving.
Aan de rechterkant loopt een soort richel, die mijn ringvinger irriteerde. Ik heb dit opgelost door deze met een schuurpapiertje weg te schuren. Werk prima, alleen de mooie gelikte afwerking is natuurlijk wel einde verhaal.

Verder is het een prima muis: snel accuraat. Het druppel design ziet er goed uit. De muis wrkt werklijk op alle ondergronden, ik muis zelfs af en toe op mijn been.

Heb jij ook een Logitech MX518?

mss een foto van hoe je het hebt bij gewerkt :)

gtrz geert