Logitech X-230 Review

BlackWhizz 24 juli 2007, laatste update op 24 juli 2007, 539 views

Logitech X-230

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit verhouding
  • Design
  • Geluidskwaliteit
  • Simpel aansluiten

Minpunten

• Bass iets te veel bij normale muziek.

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Vantevoren
Omdat ik eerst een 2.0 setje had wat niet erg goed was. Oud en versleten moest er wat nieuws komen. Ik heb zelf niet zo heel erg veel eisen aan geluid maar wel aan het merk en design. Logitech staat voor kwaliteit dus de keuze qua prijs/kwaliteit was snel gemaakt. 30 min later was ik uit de winkel en was na een uurtje thuis.

Aansluiten
Eitje. Je zet de satellieten neer. De rechter is degene met de volume control enz. Drukt het kabeltje met de 3,5mm jack in de soundcard van je computer en trekt een soort van seriele poort naar de subwoofer. Dan aansluiten en stekker in het stopcontact.

Indruk & Gebruik
Solide gebouwd. Lekkere bas bij games en films. Muziek is de bas net te overkill. Equalizer ingesteld en het gaat nu mooi. Kwaliteit is zeer goed voor mijn gevoel. Muziek klinkt vol en kamervullend. Eigenlijk weinig slechte woorden, behalve dat de bass wat hoog is bij het normale muziek luisteren.

Heb jij ook een Logitech X-230?

Kort maar krachtig en ben het er volledig mee eens. Bij veel muziek is hij iets te basserig ja, maar als je zoals ik veel hardstyle/hardcore luistert mag je daar ook niet over klagen. Voor de prijs is dit denk ik wel haast het beste wat je kunt kopen.