Archos Vision 18B 8GB Zwart Review

LocK_Out 11 november 2011, laatste update op 5 maart 2012, 622 views

Archos Vision 18B 8GB Zwart

Pluspunten

• Geluid is prima
  • toetsen en apparaat voelen solide aan
  • klein, licht en handzaam
  • menu is makkelijk en simpel

Minpunten

• slechte kwaliteit 3,5mm aansluiting
  • scrollen door menu gaat erg traag
  • Archos "customer service" is zwaar onpersoonlijk en zelfs schofterig te noemen.

Geluidskwaliteit Score: 4
Deze speler voor 50 aangeschaft, 50 voor een 8 gig MP4 speler is niet veel geld, was bovendien een overjarig model.
Ik heb de speler nu 3 maanden absoluut niet frequent in gebruik en kreeg ineens problemen met de 3,5mm plug aansluiting.
- Geluid uit 1 speaker.
- Vermindert vermogen.

Na het mailen naar de Archos "support" kreeg ik een korte, zwaar onpersoonlijke en niets oplossend biedende reactie "dat ik het apparaat maar mee moet nemen naar de plaats van aankoop om te horen waar ik hem moet laten repareren" oh ja ... en bedankt voor het kiezen voor Archos!

Werkelijke citaat:
"By your description the product needs to be repaired.
Please contact the shop where you bought the device in order to have details about how to get the device repaired.

Kind Regards,
Archos Technical Support

Thank you for choosing Archos products."

Niet eens iets in de trend van "wat vervelend om te horen" in de mail op te merken ... is verd*mme een apparaat van 3 maanden oud. 1e en laatste Archos product, alleen al vanwege de "customer service"

23-12-2011 EDIT: Heb van Archos een nieuwe gekregen, deze werkt (tot nu toe) volledig naar behoren en heeft ook een nieuwere firmwire versie.
Beoordeling ook iets bijgewerkt.

05-03-2012 EDIT2: Sinds gisteren heeft mijn vervangen product weer exact hetzelfde mankement als de eerste ... we gaan maar weer terug naar de Media Markt..

Heb jij ook een Archos Vision 18B 8GB Zwart?

Niet echt een review. Meer een klaagzang over een product dat naar de knoppen is.
Daar heb je gelijk in, het is echter wel een minireview aangezien ik positieve en negatieve punten van het apparaat heb genoteerd.

Daarnaast vind ik de "Customer Care" zo schofterig, dat ik graag wil dat men weet hoe "Archos" klanten met splinternieuwe producten behandelt.