Spire CoolBox 202

Specificaties Tower • 5 interne + 5 externe bays - Bekijk alle specificaties

Spire CoolBox 202 Review

IRCfreAk 6 november 2011, laatste update op 6 november 2011, 923 views

Spire CoolBox 202

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• afwerking slecht
  • weinig aansluitingen op voeding

Kwaliteit voeding Score: 2
Op zich niks mis mee voor het geld maar je moet wel reeel zijn met wat je verwacht.
De panelen zijn flinterdun, de randjes zijn echt scherp. Ik heb me al meerdere malen opengehaald aan dit soort kasten met het inbouwen.
Je krijgt erg weinig materiaal meegeleverd qua schroefjes etc, enkel voor een micro ATX mobo heb je voldoende afstandsbusjes voor bijv.
De voeding zelf heeft zeer weinig aansluitingen, vooral het feit dat er maar 1x sata en 3x molex op zit is denk ik voor de meeste nieuwe systemen niet echt handig.
Zelf heb ik een sata hdd en dvd-rw bijv ingebouwd en dan moet je dus al een verloopstekkertje kopen.
Ik heb nog geen ervaring qua betrouwbaarheid met dit soort systemen maar ik heb wel het idee dat de voeding de eerste is die uiteindelijk kapot zal gaan. Hierdoor kan goedkoop dus toch nog duurkoop worden.

Heb jij ook een Spire CoolBox 202?

Af en toe vraag je je af, hoe kunnen ze het er voor maken.. 28 euro voor behuizing én een 420watt voeding met 1 jaar garantie. Staat er nog iets van een merk of fabrikant op de voeding?
Inderdaad het is en blijft gewoon heel goedkoop.
Zal het merk even opzoeken binnenkort.