Philips SRM7500 Review

edgarv 2 november 2011, laatste update op 2 november 2011, 319 views

Philips SRM7500

Pluspunten

• Idee is geweldig! En meeste functionaliteit werkt.

Minpunten

• Daar waar ik hem voor had aangeschaft werkt niet.

Configuratie Score: 3
Dit is een tweeweg afstandsbediening, het idee is dat je je audio playlists e.d. van een Windows Media Center kunt zien en hiermee je muziek kunt bedienen zonder dat de TV aan hoeft. Tevens is de afstandsbediening een multifunctionele afstandsbediening voor uiteraard ook de Windows Media Center. Dat werkt wel naar behoren, al is het allemaal niet zo mooi en handig configureren als een Logitech Harmony.
Wat echter niet werkt is waar ik hem voor had gekocht - de audio bedienen van mijn Media Center. Het lijkt technisch wel te kunnen werken met een zeer kleine bibliotheek, maar met mijn bibliotheek aan muziek werkt het gewoon niet. De software/driver hangt op de pc en helaas - geen tweeweg.

Heb jij ook een Philips SRM7500?