Cities XL 2012, PC Review
Waarschuwing Weer even een waarschuwing over deze game, de geupdate versie van Cities XL 2011 loopt nog steeds op 1 enkele CPU core. Na een aantal uur spelen wordt je stad zo groot dat de FPS erbarmelijk worden. Dit komt omdat de game dan 1 core 100% gebruikt, en dus niet multicore aware is. Quote uit mijn review van 2011, dit is dus nog steeds niet verholpen "Het is een game dat maar op 1 core loopt, na een paar uur spelen (100.000 bewoners) zit mijn systeem (Q9550 @ 3.6GHz) op zijn maximale belasting en wordt de game een slideshow wat elk gamegenot wegneemt. Enorm lage FPS en buttons klikken wordt een ramp. Mijn crossfire 5850's kunnen de boel makkelijk aan, want in het begin doe ik makkelijk 50FPS@2560x1600 (spel...
Pluspunten
Mooi
Minpunten
Na een paar uur is elk speel genot weg, door het in elkaar zakken van de FPS.
Eindoordeel
Weer even een waarschuwing over deze game, de geupdate versie van Cities XL 2011 loopt nog steeds op 1 enkele CPU core. Na een aantal uur spelen wordt je stad zo groot dat de FPS erbarmelijk worden. Dit komt omdat de game dan 1 core 100% gebruikt, en dus niet multicore aware is.
Quote uit mijn review van 2011, dit is dus nog steeds niet verholpen "Het is een game dat maar op 1 core loopt, na een paar uur spelen (100.000 bewoners) zit mijn systeem (Q9550 @ 3.6GHz) op zijn maximale belasting en wordt de game een slideshow wat elk gamegenot wegneemt. Enorm lage FPS en buttons klikken wordt een ramp. Mijn crossfire 5850's kunnen de boel makkelijk aan, want in het begin doe ik makkelijk 50FPS@2560x1600 (spel ondersteund geloof ik niet eens crossfire)."
http://tweakers.net/produ...66/cities-xl-2011-pc.html
Mensen hebben dus weer dit probleem. Na 2011 geen 2012 voor mij.
http://www.simtropolis.co...2012-details/page__st__30
http://www.ausgamers.com/games/cities-xl-2012/review/
http://www.metacritic.com...ties-xl-2012/user-reviews
Reacties (1)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn