Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Logitech UltraX Flat Keyboard Review

Turbosjaak 6 juli 2007, 573 views

Logitech UltraX Flat Keyboard

Pluspunten

• Stil.
  • Goede Prijs/Kwaliteit verhouding.

Minpunten

• Niet echt ergonomisch.

Ik heb dit toetsenbord al een tijdje ( 1 jaar of zo ). Ik had het gekocht omdat het zo fijne toetsen heeft. Ook is het een lekker stil toetsenbord, de toets aanslagen zijn bijna niet te horen.

Alleen de toetsen waren in het begin wat wennen, dit omdat ze een stuk dunner zijn ( soort laptoptoetsen ). Maar nu ik er aan gewent ben werkt het fantastisch.

Het ziet er ook goed uit voor de 20 Euro waar ik het voor aangeschaft heb. Kortom een aanrader voor deze Prijs.

Heb jij ook een Logitech UltraX Flat Keyboard?