Logitech X-540 Review

marcieking 5 juli 2007, 1.039 views

Logitech X-540

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Goede bas
  • Afstandsbediening
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Afstandsbediening niet los te koppelen
  • Bas kan soms té aanwezig zijn.

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Nadat ik jarenlang geleefd had met een 2.0 setje van Q-Tec werd het eens tijd om fatsoenlijke speakers te kopen. Ik had de keuze uit de X-540, Creative Inspire T6100 en een setje van philips. Uitendelijk heb ik deze gekozen, en ik heb er geen spijt van gehad. Deze set klinkt erg goed en is makkelijk te bedienden. Een nadeel is wel dat de afstandsbediening niet lost te koppelen is, waardoor ik de subwoofer bij de afstandsbediening op mijn bureau moet zetten in plaats van ernaast. Daarnaast kan de bas bij films en games waarbij een lange, lage toon te horen is wat te nadrukkelijk aanwezig zijn.

• Asus P5B, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)
  • Asus P5B, P965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)

Heb jij ook een Logitech X-540?

hey, je hebt twee keer hetzelfde mobo staan. Gebruik je een geluidskaart of onboard sound van je mobo? En heb je misschien nog wat specs van de speakers? 2.1, 5.1, 7.1?? en wat is de snr?
Nou nou, het is niet echt nodig om alle specificaties in een user review te zetten, terwijl de specificaties twee klikken ver weg zijn. Rechts Productinfo => Productinformatie van de fabrikant.
Op de beide links klikken levert geen specificaties op helaas ;)