Antec LanBoard Review

Simkin 21 oktober 2011, 400 views

Antec LanBoard

Pluspunten

• Licht (1KG)

Minpunten

• Geen solide bodem, daardoor niet stevig genoeg

Kwaliteit Score: 2
Ik heb dit product gekocht om mijn PC op te rusten (Fractal Design XL kast van ongeveer 20KG). De drager ondersteund op papier een gewicht tot 60 KG, dit wil ik bij deze ontkrachten. De plastic bodem is veel te flexibel. Zodra de pc groter wordt dan het oppervlak zal deze overhellen, doorbuigen en al snel omvallen. Verplaatsen zal dan ook niet gaan.

Heb jij ook een Antec LanBoard?

en dit moet een serieuse revieuw zijn?