Logitech MX400 Performance Laser Mouse Review

HarryL 25 juni 2007, 688 views

Logitech MX400 Performance Laser Mouse

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Knoppen zijn goed gepositioneerd
  • Erg precies

Minpunten

• Redelijk prijzig

inleiding
Mijn oude muis was versleten, besloten maar een andere muis te kopen. Bij de lokale PC boer aangekomen zag ik de mx400 staan.
Ik dacht die ziet er wel leuk uit. Gevraagd of ik hem even kon testen, dit was geen probleem.
Na het testen van de muis was ik meteen verliefd.

Ervaringen
De muis bevalt erg goed. Ik gebruik hem zowel thuis als op mijn werk. Hij is veel precieser dan de normale standaard optical muisjes en veel minder storing gevoelig.
Voor een bedrade muis is hij wel een beetje aan de dure kant, maar de prijs kwaliteitverhouding is (erg) goed.

De knoppen en de vormgeving is erg goed. De duimknoppen zitten niet in de weg, en je hoeft niet veel moeite te doen om de knoppen te kunnen indrukken.

De software die bijgeleverd is gebruik ik niet, dus hier kan ik je ook geen feedback over geven.

't Is een erg fijne muis om mee te werken, en je krijgt wel waar voor je geld.

Heb jij ook een Logitech MX400 Performance Laser Mouse?

ik ben het eens helemaal eens met jou mening over deze muis heb hem zelf ook perfecte muis. Ook voor AutoCAD en dat soort programma een perfecte muis. En de prijs tja ligt er net aan wat je duur vind. :9