BTC DRW1004IM 4x Review

tweakhuis 19 april 2005, 159 views

BTC DRW1004IM 4x

Pluspunten

• Stil
  • Brand alle merken! (nooit toasters)
  • Leest cd's dvd's met krassen ook vaak nog in waar andere falen.

Minpunten

• slechts 4X

Media-foutgevoeligheid Score: 5
Media-compatibiliteit Score: 5
Schrijfsnelheid Score: 4
Leessnelheid Score: 4
Ik moest een brander hebben, en deze was het goedkoopste. Dus meteen aangeschaft. Deze brander is een klein wonder, niet qua schrijfsnelheid, maar qua geluidsproductie, je hoort hem niet. Branden gaat slechts op 4X maar hij brand werkelijk alles wat je erin propt. Verder leest deze brander alles, dus ook CD/DVD's die in andere sperlers het niet meer doen door krassen. Niks dan lof over dit aparaat!

Nu heb ik wegens de snelheid een nieuwe 16x brander aangeschaft, maar deze brander zit er nog steeds in, vanwege de bovengenoemde punten.

Heb jij ook een BTC DRW1004IM 4x?