Arctic Silentium T2 Review

oguh 19 april 2005, 150 views

Arctic Silentium T2

Pluspunten

• Stil
  • Mooi
  • Goed over ventilatie nagedacht

Minpunten

• Krap

Kwaliteit voeding Score: 4
Het is een mooie kast, die als grootste pluspunt heeft dat hij heel stil is. Ik heb een ASUS A8N-SLI en ik hoor het koelertje daarvan boven alles uit. Maar we hebben het hier over de Silentium T2.

Doordat er een zogenaamde Harddisk Muffler in zit (zorgt dat je de HDD minder hoort) is het een stuk krapper. Van 1 moederbord weet ik dat hij niet past. Als je daar even op let dan kun je problemen voorkomen...

De kast ziet er goed uit is schroevendraaierloos te openen en heeft de voeding onderin de kast zitten: een beetje anders dan normaal dus ;). Ook kun je zonder schroevendraaier extra kaartjes aan de achterkant erbij prikken.

Wat mij zelf betreft vind ik de power-led en de harde schijf-led niet mooi: die twee zitten in een ring rond de powerknop gebouwd, met de kleuren blauw en rood. Maar als je er aan gewent bent, dan denk ik dat je je er niet meer aan stoort.

Al met al een heel stille kast voor weinig geld.

Heb jij ook een Arctic Silentium T2?