Razer DeathAdder (1800dpi - PC) Review
In Februari heb ik mijn eerste poging gedaan een Deathadder te bemachtigen, helaas was de muis uiterst slecht leverbaar en heb ik hem tegen een hogere prijs moeten kopen op een LANparty waar de verkoper ook vertelde over de leveringsproblemen.
Ik ben echter zeer blij met dit nieuwe pareltje van Razer. Qua techniek zeker een vooruitgang op de Copperhead, maar nu ook eindelijk een goed vormgegeven muis waar je hand lekker op ligt.
De software van Razer laat echter iets te wensen over. Het eerste probleem was dat de muis alleen werkte op de USB poort waar hij in zat tijdens het installeren, dit probleem is echter inmiddels wel opgelost met updates. Ook het herinstalleren gaat niet altijd goed.
Het updaten van de Firmware is echter een ***** taak. Het updaten is een lastig karwijtje waarbij je alles precies goed moet doen omdat het anders niet lukt, na diverse pogingen is het gelukt, maar het is niet iets wat ik graag weer wil doen.
De prijs is ook iets wat hoog, maar ivm de Copperhead toen die net uit was stukken beter. De prijs vind ik echter wel verantwoordelijk kijkend naar het totale resulaat.
Pluspunten
ligt goed in de hand met de configurator kan je veel instellen en aanpassen de LED verlichting kan nu ook worden uitgeschakeld, vooral handig als je je pc 's nachts aanlaat. meerdere profielen die je kan instellen
Minpunten
installeren van de firmware werkt slecht
Eindoordeel
Ik ben echter zeer blij met dit nieuwe pareltje van Razer. Qua techniek zeker een vooruitgang op de Copperhead, maar nu ook eindelijk een goed vormgegeven muis waar je hand lekker op ligt.
De software van Razer laat echter iets te wensen over. Het eerste probleem was dat de muis alleen werkte op de USB poort waar hij in zat tijdens het installeren, dit probleem is echter inmiddels wel opgelost met updates. Ook het herinstalleren gaat niet altijd goed.
Het updaten van de Firmware is echter een ***** taak. Het updaten is een lastig karwijtje waarbij je alles precies goed moet doen omdat het anders niet lukt, na diverse pogingen is het gelukt, maar het is niet iets wat ik graag weer wil doen.
De prijs is ook iets wat hoog, maar ivm de Copperhead toen die net uit was stukken beter. De prijs vind ik echter wel verantwoordelijk kijkend naar het totale resulaat.
Heb jij ook een Razer DeathAdder (1800dpi - PC)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!