Creative Zen Vision:W 30GB Zwart Review

Basinas 9 juni 2007, laatste update op 1 juni 2009, 218 views

Creative Zen Vision:W 30GB Zwart

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Helderheid
  • FM radio
  • Goed geluid
  • Afwerking
  • CF reader
  • Verwisselbare accu

Minpunten

• Geen sotware om DVD's naar avi om te zetten bijgeleverd
  • Prijs aan de hoge kant

Geluidskwaliteit Score: 4
De Creative Zen Vision:W vind ik een goeie media speler. Beeld is mooi, geluid klinkt goed. (alleen moet je bij DVD's moet je het volume wel verhogen op de computer). Mooie afwerking. FM radio ingebouw.
Ik heb zelf een Case gekocht om de mediaspeler mooi te houden, ik weet dus niet hoe hij er uit zou zien zonder die case.
De accu-duur vind ik lang genoeg, je kan namelijk zo'n 4 uur video kijken.
Alleen vind ik de software wel wat matig. Er zit bijvoorbeeld geen programmatje bij om DVD's om te zetten naar avi. Ook kreeg ik hem eerst niet aan de praat vanwege windows media player 11 (er is nu wel een update op creative.com die dat kan verhelpen, heb dat zelf nog niet geprobeert)
De CF reader is super handig. Foto's kan je altijd erop zetten. Ik heb er een adapter erbij gekocht zodat ik ook andere geheugenkaarten erin kan steken.

Nu na twee jaar nog steeds veel plezier van. Gebruik hem echter zins een jaar alleen nog voor foto's en video. Dit in verband met de koop van de creative Zen X-Fi.

Heb jij ook een Creative Zen Vision:W 30GB Zwart?