Sitecom Wireless Network USB Micro Adapter 300N X2 WLA-2000 Review

COMPUTERFREAKED 8 september 2011, laatste update op 9 september 2011, 1.345 views

Sitecom Wireless Network USB Micro Adapter 300N X2 WLA-2000

Pluspunten

• Gemak van installatie

Minpunten

• Bereik
  • Onstabiele verbinding

Het stickje zat goed verpakt en in de doos zijn oa cd en handleiding te vinden. XP had er niet direct drivers voor maar met de meegeleverde cd was de installatie zo klaar. De utility die er bij zit is simpel maar goed. Het bereik is echter slecht te noemen. Ik heb mijn stickje aan een verlengkabeltje op mijn bureau gelegd en waar mijn laptop volledig 54G heeft en goede signaal sterkte is de snelheid van het stickje maar 30 soms 15 soms 45 Mbps en is volgends XP het signaal "Low". De werkelijke snelheid ligt in het laatste geval rond de 1.5Mbps

Heb jij ook een Sitecom Wireless Network USB Micro Adapter 300N X2 WLA-2000?

Wat is dit voor een review zeg. Dit is echt bar slecht. Geen kopjes. Gewoon laten weten wat je er van vond meer niet. Geen foto's geen screens van de software.
<quote>Gewoon laten weten wat je er van vond meer niet.</quote>

Precies ja...
Dit ding is best kak heb em namelijk ook en drivers zijn niet op windows7/8 je moet ze downloaden.
En ondersteuning qua drivers voor onder anderen linux is echt bagger slecht. Enja bereik is ook niet echt geweldig, maar goed micro usb. Wat verwacht je :+

[Reactie gewijzigd door r_AllocStarByte op 16 mei 2013 23:11]