ASRock K7NF2-RAID Review

Varco 15 mei 2007, 377 views

ASRock K7NF2-RAID

Pluspunten

• stabiel
  • features

Minpunten

• heb sindsdien last van een irritand gepiep :s

Layout Score: 3
Ik had van een vriend een moederbord + processor + geheugen overgekocht,
momenteel, is het enige wat ik er nog van heb/werkt de processor.
het gaat hier om een AMD Athlon XP 1500+.
dat moederbord was dringend aan vervanging toe (floppy werkte niet meer, pci slot kapot, etc.)
daarom heb ik dus dit moederbord gekocht.
op het eerste gezicht ben ik zeer tevreden over dit bord.
in het begin had ik het nogal lastig met het instellen van de FSB, had de handleiding niet gelezen...
maar ik zat ook te sukkelen met een kapotte cd-drive, waardoor mijn xp niet boote vanaf ik de drivers installeerde.
nadat deze "problemen" verholpen waren, was ik helemaal tevreden over dit moederbord, uitgesloten 1 ding.
sinds ik dit moederbord heb, heb ik namelijk last van een irritand gepiep (als ik itunes open is het gedaan).
heb nog steeds niet gevonden waar het vandaag (kan) komen.

Heb jij ook een ASRock K7NF2-RAID?

Stekkertje van het speakertje er uit trekken?