Specificaties 27" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Acer H274HLbmid Zwart Review

ArcanaTigris 22 augustus 2011, 1.248 views

Acer H274HLbmid Zwart

Pluspunten

• Hdmi, dvi en vga aansluiting
  • Geluid
  • Full hd resolutie
  • Verbluffend groot!

Minpunten

• Geen 3d
  • Onhandig OSD menu

De Acer H274HLbmid is een leuke 27" monitor voor wie er een zoekt.
Helaas is dit niet de 3d versie zoals op tweakers vermeld staat. (is inmiddels al verbeterd geloof ik)
De 3d functie was ook de reden voor mijn aanschaf, maar helaas zat dit er niet op.
Heb het scherm wel gehouden vanwege het verbluffend mooie grote scherm, en helemaal geen dode of luie pixels.

Het beeldscherm heeft een full hd resolutie, een hdmi aansluiting, een dvi aansluiting en een vga aansluiting.
Verder zitten er ook een audio aansluiting voor de ingebouwde speakers. Het zijn geen top speakers maar he er zit geluid op!

Conclusie:
ben je op zoek naar een 27" scherm dan raad ik dit scherm echt aan!
Het is een topper!

Heb jij ook een Acer H274HLbmid Zwart?

Ben nog zeer tevreden met de monitor!

De touch buttons zijn vrij gevoelig maar verder niet echt een probleem.

De voet is te verwijderen door een klepje op de achterkant te openen daar vind je 4 schroeven om de complete voet te verwijderen.
Verder heb je gewoon de 4 standaard bevestigingspunten op de achterkant.
Nog steeds tevreden met de monitor?

Wat bedoel je precies met: ''Verder is het OSDmenu vrij onhandig met de touch buttons op de bezel van het scherm. ''

Reageert het scherm niet goed op de touch buttons? Meestal zitten de menu knoppen op de bezel toch?

Is de monitor goed op te hangen? Vraag me af of de hele voet eraf kan namelijk..

[Reactie gewijzigd door Bremg op 8 november 2011 15:17]

Bedankt Ga de monitor meteen bestellen :)
Kan je wat vertellen over de LED-backlight verlichting?
Ik heb al enige tijd geleden deze monitor weg gedaan omdat ik een multidisplay setup wou.
En daar vond ik deze net te groot voor.
Deze monitor heeft edge-lit LED en is dus niet volledig LED maar ik kan uit ervaring vertellen deze erg helder is.