Specificaties Dual core @ 2,4GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core 2 Duo E6600 Tray Review

TB StephanNewbie 7 mei 2007, 945 views

Intel Core 2 Duo E6600 Tray

Pluspunten

• hele mooie OC mogelijkheid
  • hele goede stock koeler
  • leuke casebage

Minpunten

• de warmte kan wat oplopen als je een flinke OC neerzet.

Ik heb deze core samen met de ASUS Striker Extreme gekocht. verder draaid er 2gig OCZ 8800ram en een EVGA 8800GTX met een Danger Den watercooling. de core is met een Swiftech STORM gekoeld.

Mijn ervaring met deze super processor, want zo mogen wee deze Dual Core wel noemen, is echt geweldig. Zelf met de meegeleverde stock koeler van Intell, kreeg ik 3,3 GIG voorelkaar, en dat is een hele nette prestatie. nu ik mijn waterkoeling heb aangesloten zit ik al aan de 4,0 en ik ben bezig met de 4,3. al met al dus super overclock.

de stock koeler is echt een standaard koeler, niks extra's daar. maar wel zeer degelijke prestaties, als de core stock loopt is het bij mijn kast, een Thermaltake Armor, een gezellige 40C. op 3,3 gig werd het 70C, een ietsje teveel van het goede, maar het was zeker wel stabiel. Nu met de watercooling is het 60C en dat voor 4,0gig is heel erg netjes.

Heb jij ook een Intel Core 2 Duo E6600 Tray?

Ik vind dit persoonlijk een beetje kort-door-de-bocht survey. Kun je niet wat meer vertellen over de prestaties, benchmark scores met die overclock die zeker wel netjes is.

Probeer ook eens op fouten te letten en Hoofdletters te gebruiken na een punt.