E-Ten Glofiish M700 NL Zilver Review

FransFrans 7 mei 2007, laatste update op 7 mei 2007, 925 views

E-Ten Glofiish M700 NL Zilver

Pluspunten

• Zeer snelle fix met navigatie,

Minpunten

• Scherm in zonlicht niet leesbaar.

Veelzijdigheid Score: 5
Een zeer prettig apparaatje. Gebruik 'm regelmatig voor navigatie, is daarmee stuk sneller dan mijn vorige Mio P550. Telefonie geeft iets van een galm maar dat vind ik niet erg. Bluetooth werkt subliem net als internet. Ziet er ook nog een fraai uit!!. Heeft zoveel aan boord dat ik nu na 2 maanden nog niet alles heb ontdekt.
Hulde voor zoiets moois! Ik heb heel veel in gebruik gehad, van Nokia tot Palm. In de M700 heb ik alles gevonden wat ik zocht. Een veel gebruikt en nog steeds verder ontwikkeld OS, radio, mp3, navigatie, telefoon. De NokiaN95 komt in de buurt van de M700 maar de nav. heeft zich nog niet bewezen, kost het geld?, Weer een specifiek OS, waar wel veel voor ontwikkeld is maar niet compatible is met WM5 (6).

Heb jij ook een E-Ten Glofiish M700 NL Zilver?