Specificaties 7" (800x480), Android 2.2, WiFi+3G - Bekijk alle specificaties

ViewSonic ViewPad 7 Zilver Review

SuperHarry 13 augustus 2011, laatste update op 14 augustus 2011, 2.326 views

ViewSonic ViewPad 7 Zilver

Pluspunten

• Robuust
  • Bediening
  • Formaat
  • Scherm
  • Android

Minpunten

• Camera

Geen review maar gewoon een gebruikers ervaring

Het is een degelijk apparaat en doet waar hij voor gemaakt is. Erg prettig in gebruik mits er niet teveel apps tegelijk draaien. Je kunt er alles mee wat zijn grotere broers ook kunnen en nog vloeiend ook. Gebruik hem waarvoor hij bedacht is : voor internet. Lekker makkelijk voor op de bank en niet te groot voor onderweg. De accu gaat een uurtje of 5 mee.
Vergeet de camera of gebruik m alleen bij videochat. In de bladen hebben ze het over eigenlijk maar twee nadelen: het gebrek aan geheugen en de lage resolutie van t scherm. dan zeg ik wat wil je voor die prijs. voor 20 euries haal je een 16 Gig geheugenkaartje en je bent klaar. En de resolutie zie ik niet als een nadeel ;alles komt helder en scherp op het 7"scherm. Wil je een beter scherm ben je gewoon het dubbele kwijt... Al met al een ondergewaardeerd apparaatje voor een zeer redelijke prijs.
Ik heb er nu twee gehaald 1 voor me zoon en 1 voor me dochter en ze zijn er beide weg van. Ze draaien Hyves, Twitter,Youtube en Skype zonder problemen en downloaden zich suf aan apps en werken ook zonder problemen. Sites van Telegraaf, Tweakers, RTLGP worden goed weergegeven. Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat dit een aardig alternatief voor een smartfoon is, vooral vanwege het grotere scherm is het een ideaal apparaat om het internet af te zoeken zonder dat je het gevoel hebt dat je een halve laptop mee sleept.

Heb jij ook een ViewSonic ViewPad 7 Zilver?

Flash zorgt ervoor dat je filmpjes op een internet site kan bekijken maar als je Skyfire als browser installeert kan je dat altijd ZONDER flash !

De Viewpad 7 kan flash niet draaien omdat de processor dat niet aan kan. :'(

Filmpjes op YouTube kan je echter weer wel draaien ! ;)
Kun je met Viewsonic direkt applicaties installeren van Android Market?
Of moet je eerst de applicatie downloaden met pc en zelf handmatig installeren? Dit las ik bij Yarvik TAB250 tablet.
De market werkt gewoon.
hallo ik wil deze tablet gaan gebruiken om het programma smart fms op te draaien dit is een webbased programma weet iemand of dit er op draaid ????
ik zag dat deze tablet geen flash 10.1 support.
ten eerste: waar heb je dat flash 10.1 voor nodig
ten tweede: waarom niet, er zit toch android 2.2 op?