DrayTek Vigor 2130n

Specificaties WiFi-n • 4-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

DrayTek Vigor 2130n Review

peter1968 12 augustus 2011, laatste update op 12 augustus 2011, 1.855 views

DrayTek Vigor 2130n

Pluspunten

• desingn (maar das kwestioe v smaak)
  • snel
  • makkelijk in gebruik voor opzetten van lan en wifi verbindingen.

Minpunten

• instellen van printer en HD schijf best ingewikkeld.

Beheerbaarheid Score: 4
WLAN-bereik Score: 4
Router gekocht omdat we glasvezel hebben van Caiway en met oog op snelheis die als maar hoger wordt. voldoed deze router voorlopig aan de toekomst.

de prijs is best fors dus daaom wilde ik ook eeen beetje voorbereid zijn op de toekomstige snelheden. internet nu nog met 25 MB maar dat zal straks hoger gaan worden.

router is redelijk simpel in te stellen, en ook de printer op de USB werkt voorttreffelijk, aleen de externe HD schijf. is erg traag, weet niet of dat aan de router ligt of aan de HD.

wellicht dat iemand dat hier weet.

voor de rest uiterlijk en innerlijk van de rout ben ik zeer te vrede

Heb jij ook een DrayTek Vigor 2130n?

Ik mis in je verhaal:
- Welke firmware heb je gebruikt?
- Wat informatie over functies?
- Bij Positieve eigenschappen staat Verbindingen. Wat bedoel je hiermee?