Asus A7N8X-E Deluxe Review

loodgieter 18 april 2005, 435 views

Asus A7N8X-E Deluxe

Pluspunten

• Soundstorm 2 chipset
  • Features (IEEE1394, SATA)

Minpunten

• Bij het instaleren van grote koelers dan kan het nog wel eens een probleem zijn want de socket zit iets te hoog naar mijn mening. zodat die dan eten de PSU of andere delen van de behuizing aan komt.
  • Thermalright 900u
  • Zalman 7x00 serie

Layout Score: 4
Ik heb dit bord nu al een tijdje. En ben dus nog één van de Socket A-gebruikers. De Asus A7N8X-E Deluxe is tot nu een van de betere borden die ik heb gehad. Natuurlijk ook vanwege het goede geluid dat de Soundstorm produceert. Met mijn Creative had ik nog eens last van gekraak, maar dat is met deze chip helemaal verleden tijd. De onboard features zijn ook meer dan prima: twee netwerkcontrollers is perfect en ook de aanwezigheid van IEEE1394 en USB 1.1 en 2.0 is prima. Met Overclocken verdient deze een redelijke voldoende. Ik kon mijn CPU van 1833Mhz naar 2210Mhz stabiel overklokken.

Heb jij ook een Asus A7N8X-E Deluxe?