Dune HD Lite 53D Review

jetzekooistra 27 juli 2011, laatste update op 27 juli 2011, 2.063 views

Dune HD Lite 53D

Pluspunten

• installatie makkelijk.
  • hd in te bouwen
  • mooie AB

Minpunten

• uiterlijk (smaak natuurlijk)
  • Geen hdmi kabel.

Geluidskwaliteit Score: 5
Gisteren dus deze gekocht. Ik had hiervoor een AC Ryan play on HD, ook een goede speler maar ik zocht een speler welke ook IPtv kon afspelen.

Ik heb deze geinstalleerd, wat makkelijk ging. Er werd gelijk naar een update gezocht. Deze geinstalleerd en skin ziet er gelijk gelikter uit. Ook IPTV geinstalleerd en dat werkt perfect. Zappen gaat een beetje langzaam, maar dat komt ook door de internet verbinding. IPTV gaat trouwens via een buitenlandse provider (kartina.tv). Veel kanalen en videofilms on demand. Kost wel 15 euro per maand.

Ook handig, voor android en Iphone is er een app te downloaden waardoor je mobiel gelijk een ab is.
Ik zal van de week wat foto's uploaden.

Heb jij ook een Dune HD Lite 53D?

Speelt hij FLV's af ?