Sitecom WL-405 Wireless Internet Security Camera 150N Review

HDknakkerNewbie 23 februari 2012, 2.987 views

Sitecom WL-405 Wireless Internet Security Camera 150N

Pluspunten

• Bevestiging

Minpunten

• WiFi capaciteiten
  • Erg onstabiel
  • Beeld kwaliteit bij schemering of nacht
  • Is prijzig voor de kwaliteit die deze levert

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 3
Na ruim een half jaar vond ik het wel goed om toch eventjes wat schriftelijk neer te zetten.

Ik heb 2 van deze deze camera´s thuis, maar ze toch wel slecht.
Als je zoekt voor een camera die via je smartphone meldt dat er beweging in het huis is dan zou ik NIET voor deze camera kiezen.
Ze vallen constant uit. Daarmee bedoel ik dat ze compleet uit het netwerk zijn gevallen.
De sitecom router die ik heb kan ze dan ook niet meer vinden. Tik je het ip van de camera in dan werkt het ook niet meer.
Ik moet de camera´s dan van het stroom af halen en weer aansluiten.
Ik gebruik iCam op mijn iPhone. Prima programma verder, maar niet met deze camera´s.

De beeldkwaliteit is ook minder.
Kwalitatief is het beeld aardig bij zonnig daglicht, maar zodra het schemert dan gaat het snel achteruit.
In de nacht kijk je naar een zwart beeld.

Ik ben er ingestonken met dit model en de volgende camera wordt GEEN Sitecom en ik ben bereid om ook veel meer te betalen voor een camera die het gewoon ALTIJD doet. Ook in het donker Ún het liefst nog in 720p of hoger.

Heb jij ook een Sitecom WL-405 Wireless Internet Security Camera 150N?

Idem hier. Ik krijg het ding helemaal niet meer aan de praat.
Inderdaad, heb hier hetzelfde probleem.
Ook hetzelfde probleem. Zag wel dat er een nieuwe firmware uit is. Had even de hoop dat versie 1.7 wat problemen zou verhelpen, maar helaas. IP camera blijft een paar minuten werken na een reset en is daarna niet meer bereikbaar tot de volgende reset.