Apple iPhone 3GS 16GB Zwart Review
Ik heb mijn iphone 3gs nu bijna 2 jaar en hij doet het nog altijd erg goed zo ben ik heel erg tevreden over de mogelijkheden die de telefoon heeft je kan er echt alles mee. De iphone heeft echt veranderd hoe ik met mijn telefoon omging hiervoor had ik een samsung een goede telefoon maar geen toeters en bellen. Met de iphone is alles anders ik luister veel muziek kijk veel films en internetten doe ik echt niet normaal veel. Dit ook omdat alles zo makelijk gaat. Het is voral erg mooi als je de iphone jailbreakt dat dan alles kan wat jij wil. Wat ik wel minder vind is dat als je hem niet jailbreakt je aan allemaal restricties zit die apple heeft gemaakt.
Pluspunten
Een goede interface. Makkelijk bedienbaar. Goed geluid. Mooi beeld. Alles is mogelijk.
Minpunten
Apple restricties.
Eindoordeel
Heb jij ook een Apple iPhone 3GS 16GB Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (5)
Ik zou "Alles is mogelijk" veranderen naar "Alles mogelijk NA jailbreak". Is wat duidelijker voor mensen denk ik.
Dat rijmt niet echt met elkaar. Als er restricties zijn is dus niet alles mogelijk.
[Reactie gewijzigd door Kn4kw0r5t op 25 juli 2024 03:59]
En je zeg dat je het jammer vind van al die restricties, maar kijk naar veel andere bedrijven.. die zijn ook zo.
Android rooten komt overeen met iOS jailbreaken, android is ook zo hoor (al ben je wel veel vrijer dan met iOS).
*
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn