Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 3GS 16GB Zwart Review

rutjeputjeNewbie 23 juli 2011, laatste update op 23 juli 2011, 966 views

Apple iPhone 3GS 16GB Zwart

Pluspunten

• Een goede interface.
  • Makkelijk bedienbaar.
  • Goed geluid.
  • Mooi beeld.
  • Alles is mogelijk.

Minpunten

• Apple restricties.

Ik heb mijn iphone 3gs nu bijna 2 jaar en hij doet het nog altijd erg goed zo ben ik heel erg tevreden over de mogelijkheden die de telefoon heeft je kan er echt alles mee. De iphone heeft echt veranderd hoe ik met mijn telefoon omging hiervoor had ik een samsung een goede telefoon maar geen toeters en bellen. Met de iphone is alles anders ik luister veel muziek kijk veel films en internetten doe ik echt niet normaal veel. Dit ook omdat alles zo makelijk gaat. Het is voral erg mooi als je de iphone jailbreakt dat dan alles kan wat jij wil. Wat ik wel minder vind is dat als je hem niet jailbreakt je aan allemaal restricties zit die apple heeft gemaakt.

• Sony MDR-XB300

Heb jij ook een Apple iPhone 3GS 16GB Zwart?

Zijn punt is: je zit ten eerste vast aan de restricties van Apple. Maar hij heeft de iPhone gejailbreakt, en nu kan hij er meer mee.

Ik zou "Alles is mogelijk" veranderen naar "Alles mogelijk NA jailbreak". Is wat duidelijker voor mensen denk ik.
"alles is mogelijk" en "Apple restricties".
Dat rijmt niet echt met elkaar. Als er restricties zijn is dus niet alles mogelijk.
Reacties op deze review zullen te allen tijde negatief zijn, maar jij pakt er juist een stukje uit waar vrij weinig mis mee is. Hoe het tussen jouw aanhalingstekens staat wel, maar zo staat het niet in het origineel.

[Reactie gewijzigd door Kn4kw0r5t op 23 juli 2011 17:52]

Zo staat het letterlijk in het origineel. Laatst positieve punt en het negatieve punt. Dat rijmt gewoon niet met elkaar.
Mee eens,
En je zeg dat je het jammer vind van al die restricties, maar kijk naar veel andere bedrijven.. die zijn ook zo.
Android rooten komt overeen met iOS jailbreaken, android is ook zo hoor (al ben je wel veel vrijer dan met iOS).